Friday, May 31, 2019

Grey Sky Morning


Funny things is, aku pernah tujukan lagu kepada seorang yang aku minat, dan dia pon suka lagu ni. Kononnya macam jiwang gitu. Dulu aku tak berapa nak hayati sangat liriknya. Tapi bila dah selalu dengar lagu ni. Baru aku sedar yang lagu ni actually lagu tentang post-breakup relationship. Long story short, dia kawin dengan orang lain 18 ogos 2013 dah. So aku tuju lagu ni salah timing, tapi dekat orang yang betul ahahahahahaha.

By the way, aku dah lama move on dah pon don't worry. Cuma bila ada orang pasang lagu ni, aku teringat je nostalgia kenangan lama2 tu.

I don't regret it happen, i'm already move on it and sometimes i smile when remember these things that used to make me happy one time in lifes.

One of her quotes that keeps me motivating : What ever happen in your life, never give up. Never surrender.

No comments:

Post a Comment