Thursday, August 19, 2010

First knight have slain, here comes the second one. [First post yeah~]


Hey what going on here..?



Dengan berat hatinya aku terpakse memberitahu blog pertama aku [http://fdanialdagreat.blogspot.com/] telah diban diatas sebab e-mail musketeer_no1@yahoo.co.uk aku tu telah di remove kan oleh google [aku tak tau sebab apa google ban kan email yahoo tu, mungkin diorang gado kowt huu]

Sedey jugak la sebab banyak karya2 menarik aku dihapus begitu sahaja.
Namun dengan rekod .... [berdasarkan statistik di website counter]
110+ followers,
250+ komen,
73 entry,
6900+ views.
sejak April 2008 - Julai 2010

Ini adalah 1 rekod yang sangat besar bagi seorang bloggers yang biasa seperti aku ini huhu. Pada mulanya aku sangat kecewa dan patah hati sebab banyak karya2 menarik aku terhapus begitu sahaja, namun selepas aku melihat kembali rekod statistik ini, ia membuat aku ingin meneruskan perjuang sebagai penulis blog, lebih2 karya "Kecantikkan seorang wanita...", satu2nya karya aku yang paling banyak orang view, paling banyak orang komen dan paling banyak orang promote kat website lain. Ia sesuatu yang sangat meaningful bagi aku, sesuatu yang sentiase inspirasi aku pada setiap masa.

But the good news is, karya aku masih lagi berada di dashboard aku [user baru= farizdanialz@gmail.com] dimana aku sempat buat author yang baru 'farizdanialz@gmail.com' kat blog lame aku tuh. Walaupon blog tu dah tak exist lagi, tapi karya aku masih lagi ada di dashboard [thanks god for saving mine]

Next aku akan publish entry2 aku yang terbaik yang pernah aku hasilkan. Insya Allah.

The knight have return with new names, new style and new objective.

Nama 'The knight in valley of dreams' diadaptasi oleh sorang bloggers yang aku sangat admire.

1 comment: